Zmienne otoczenie biznesowe to ogromne zagrożenia dla Twojej firmy, a zarazem wielkie szanse.

Naucz się je dostrzegać i umiejętnie wykorzystywać, aby wygrać z rynkowymi rywalami

Żyjemy w świecie ciągłych turbulencji. Dzisiejsze zwycięstwo może być źródłem jutrzejszej porażki, a zła decyzja (lub brak jakiejkolwiek) może pogrzebać Twoje szanse na spektakularny sukces. Pojawiające się w mgnieniu oka możliwości często wymagają błyskawicznego działania. Niestety wzrastająca złożoność otoczenia biznesowego coraz częściej dezorientuje liderów, przez co trudno im dokonywać ważnych dla firmy wyborów, a także motywować swoje zespoły i zwiększać ich efektywność.

A Ty wiesz, ile szans już przegapiłeś?

Czy z Twojej firmie zdarzyło się zrezygnować z podjęcia śmiałej decyzji w obawie przed trudnymi do przewidzenia skutkami, aby przekonać się po czasie, że  konkurencja zaryzykowała i wygrała?

OSTRZEŻENIE:

Coraz więcej firm traci rynkową przewagę przez brak nowoczesnej strategii przywództwa i kultury organizacyjnej, a także nieumiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji.

DOBRA WIADOMOŚĆ:

Są organizacje, które nawet w trudnych czasach odnoszą sukcesy. Możesz korzystać z ich sprawdzonych metod, aby zyskać trwałą przewagę nad konkurencją!
O nowym wymiarze przywództwa opowie ekspert ICAN Institute
Paweł Motyl

Jeden z czołowych ekspertów w zakresie przywództwa, podejmowania decyzji, modelowania kultury organizacyjnej i zarządzania talentami. Autor nagrodzonej Złotą Sową 2014 książki Labirynt. Sztuka podejmowania decyzji, która w zaledwie sześć tygodni stała się bestsellerem „Harvard Business Review Polska”. W 2005 roku, jako pierwszy Polak, ukończył program trenerski w McClelland Center w Bostonie. W 2016 roku został zaproszony przez Marshalla Goldsmitha – jeden z największych autorytetów przywództwa na świecie – do współtworzenia prestiżowego projektu „15 Coaches”, w ramach którego rozwija swoje umiejętności jako executive coach w gronie takich sław jak np. Alex Osterwalder czy Herminia Ibarra.

CEL?
  • Większe zyski i stabilna pozycja Twojej firmy dzięki szybkim i trafnym decyzjom
  • Bezbłędne wykorzystanie wszystkich pojawiających się szans biznesowych – motywowanie pracowników, zwiększanie ich efektywności oraz zaangażowania w pracę
  • Poprawa konkurencyjności firmy
KTO SKORZYSTA?
  • Prezesi, właściciele i dyrektorzy zarządzający firm, którzy chcą być lepszymi liderami i kształtować wygrywającą kulturę organizacyjną
  • Dyrektorzy oraz menedżerowie chcący zwiększyć motywację zespołów
  • Kierownicy działów
DLACZEGO WARTO?
  • dobędziesz nowe umiejętności, dzięki którym uwolnisz się od schematów myślowych, podejmiesz dobre decyzje i staniesz się inspirującym przywódcą. Praktyczne warsztaty wyposażą Cię w wiele wskazówek – do wykorzystania w Twojej firmie już następnego dnia! Ponadto wzbogacisz swoje kontakty biznesowe w regionie.

Agenda

Harmonogram konferencji:

09:30-09:45

Powitanie
Karina Dobaczewska „Harvard Business Review Polska”

09:45-11:15

Część I: Digital disruption, czyli nowe oblicze nowej normalności
Paweł Motyl, mówca i trener biznesowy

11:15-11:30

Zapraszamy na kawę

11:30-13:00

Część II: Nowe role liderów
Paweł Motyl, mówca i trener biznesowy

13:00-14:00

Zapraszamy na lunch

14:00-15:30

Część III: Warsztat: Efektywność zespołu w warunkach presji, czyli niecodzienne połączenie spaghetti ze słodyczami
Paweł Motyl, mówca i trener biznesowy

Patroni medialni

Weź udział w najbardziej inspirującym wydarzeniu biznesowym w Twoim regionie!

Już dziś skontaktuj się z nami i zarezerwuj miejsce na konferencji HBRP w Poznaniu:

Sięgnij po solidną porcję praktycznej wiedzy i nawiązuj cenne kontakty biznesowe w regionie.

Kontakt

Napisz, zadzwoń, spotkaj się z nami.

22 11 33 444
22 250 11 44

al. Niepodległości 18
02-653 Warszawa

infolinia@hbrp.pl

Zgłoś udział

W imieniu firmy:

Opłata za jednego uczestnika


Zgłaszam do udziału w programie osobę:

Przez złożenie niniejszego zamowienia dochodzi do zawarcia umowy o udział w konferencji. Najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem konferencji klient może od umowy odstąpić bez ponoszenia kosztów, składając stosowne oświadczenie na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. W przypadku braku takiego oświadczenia klient będzie zobowiązany do uiszczenia opłaty za udział w konferencji niezależnie od faktycznego uczestnictwa. Do umowy zastosowanie ma regulamin dostępny pod adresem www.hbrp.pl/regulaminkonferencji2014.pdf. Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY STANOWI PODSTAWĘ DO ZAPŁATY

Przesłanie prawidłowo wypełnionego i podpisanego zgłoszenia jest równoznaczne z zawarciem umowy dwustronnie zobowiązującej. Warunkiem udziału w konferencji osób wskazanychw niniejszym zgłoszeniu jest wpłata całości opłaty w terminie 14 dni od podpisania zgłoszenia przelewem na rachunek bankowy o numerze : 58 1910 1048 2268 0062 1410 0003 prowadzony przez Deutsche Bank PBC S.A. Oddział Warszawa, ul. Krasińskiego 10, ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., al. Niepodległości 18, 02-653 Warszawa.